New Step by Step Map For بیماری گال در کشاله ران

Wiki Article

ما در مطالعاتی که یک دوز از ایورمکتین سیستمیک را با دو دوز از آن مقایسه کرده بودند، مطالعه‌ای را به دست نیاوردیم که پیامدهای‌های ایمنی را ارزیابی کرده باشد.

جوش، دانه‌ها و راش‌های پوستی: این کنه‌ها مسیرهای حفره‌ای نازک و نامنظم متشکل از تاول‌های کوچک و برجسته روی پوست ایجاد می‌کنند که ممکن است به شکل گزیدگی‌های ریز، کهیر، گره‌های زیرپوستی یا کورک باشد.

با توجه به مسری بودن بیماری گال، پیشگیری از ابتلا به آن کمی سخت است؛ مخصوصاً اگر در مجاورت افراد آلوده به این انگل قرار بگیریم.

راههای دیگر سرایت، بازي كودكان با يكديگر مخصوصاً در مهدكودك‌ها و وسايل اسباب بازي وپرستاری از اشخاص آلوده میباشد.

وسایلی که قابل شستشو نیستند را در کیسه های مهر و موم شده حداقل برای روز قرار دهید. اگر در خانه ای که عفونت کشف شد چند نفر زندگی می کنند صرف نظر از اینکه آیا واقعا مورد گزش بودند یا نه، باید هر فرد روتین نظافت مشابه ای را انجام دهد.

بیماری گال ممکن است در هر فرد با هر سنی و در هر نژادی بروز کند. اما در پاسخ به این که امکان ابتلا در چه افرادی بیشتر است؟ می‌توان گفت در افراد با سیستم ایمنی ضعیف، نوزادان، کودکان و سالمندان در آسایشگاه‌ها بیشتر است.

با این حال، این درمان روی کنه‌هایی که در پوست شما فرو رفته‌اند به خوبی اثر نخواهد کرد.

گال در یک شب درمان نمی شود و شاید خارش را برای چند مدت داشته باشد. در طی درمان عادت های سالم را تمرین کنید چون می تواند به دستیابی سریع تر نتایج کمک کند. اگر می توانید استراحت و ورزش بیشتری داشته باشید. در صورت امکان رژیم غذایی سالم مصرف کنید چون تمامی این عوامل به بهتر شدن وضع شما کمک خواهند کرد.

در صورتی که نشانه‌های بیماری گال را در بدن خود مشاهده کردید، در نخستین مرحله حتما با پزشک خود در این زمینه مشورت نمایید. عارضه‌های پوستی زیادی از جمله درماتیت و اگزما می‌توانند با خارش پوست و دانه‌های کوچک همراه باشند؛ بنابراین پزشک شما می‌تواند علت بیماری گال درخت گردو اصلی ظهور این علائم را تشخیص داده و روش درمانی صحیح را برای آن تجویز کند.

در واقع از طریق پوشاندن پوست با لایه‌ای از روغن‌های معدنی و برداشتن یک لایه نازک از روی آن، می‌توان پوست را از نظر وجود انگل گال، تخم انگل‌ها و همچنین دیگر ذرات ریز بیماری‌زا معاینه کرد.

شما باید از همان ابتدا که نشانه‌های بیماری گال را در بدن خود مشاهده کردید، برای درمان و استفاده از داروی گال به سرعت به پزشک متخصص مراجعه کنید. هر چند که بیماری‌های دیگری مانند اگزما، درماتیت و انواعی از حساسیت‌های پوستی نیز همین نشانه‌های بیماری گال را دارند، اما پزشک متخصص می‌تواند بیماری را به راحتی شناسایی کرده و بعد از تشخیص قطعی، درمان گال را شروع کند.

زندگی روزمره پر از داستان‌ها و اتفاقات عجیب است. داستان‌هایی که با «دانستن» شاید بتوان پایان شیرین‌تری برایشان رقم زد. دکتر مجازی مفتخر است که به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین رسانه‌های علمی کشور، زندگی خوانندگان خود را با دانش روز بشریت پیوند می‌دهد.

بر خلاف گال، اگزما مسری نیست. درمان های اگزما برای مدیریت علائم طراحی شده اند. درمان های گال بدن را از شر کنه ها خلاص می کند.

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

Report this wiki page